четвъртък, 13 ноември 2008 г.

ТОВА ЛИ НАПРАВИ ИСУС ЗА ЦЪРКВАТА СИ


ТОВА ЛИ НАПРАВИ ИСУС ЗА ЦЪРКВАТА СИ

„Сега ще ти направя едно предложение. Искам да станеш моя съпруга. Но имам няколко условия. Първо, искам добре да разбереш, че обичам майка си повече от теб. Е, това е съвсем естествено, защото я познавам от по–дълго време.

Второ, ако настъпи криза и се нуждаем от взимане на някакво важно решение, аз, разбира се, ще се посъветвам с баща си, вместо с теб. Ти все още си толкова млада и неопитна, докато баща ми е по–възрастен и е много мъдър. Той отговаря за бизнеса, в който искам да се докажа. Затова, нали разбираш как се чувствам?

Трето, ще запазя стаята си при родителите ми, защото смятам да прекарвам по–голямата част от времето си в дома им. Семейството ми е много сплотено и мисля, че трябва да запазя това единство независимо че ще се оженим. Моите девет братя и сестри означават много за мен и съм убеден, че няма да имаш нищо против, ако прекарвам по–голямата част от времето си с тях. Надявам се, че нямаш нищо против да оставаш сама.

Четвърто, да сме наясно и по въпроса за собствеността. Трябва да разбереш, че имам изключителни права. Ако приемеш предложението ми за женитба, ще подпишеш законни документи, че се отказваш от всякакви претенции към собствеността или парите ми. Трудно ми е да се сбогувам с парите си. Сигурен съм, че умно момиче като теб ще може да си намери работа, с която да се издържа.

О, да, още нещо. Не понасям болести, сълзи и мъка. Затова не очаквай след като се оженим да проявявам някаква симпатия или внимание към теб. Нуждая се от съня си и не искам да ме занимаваш с проблемите си. Носи си кръста и горе главата!

Но аз искам да си моя съпруга и като такава поемаш пълната отговорност за нашите деца, храната и всички домакински задължения, за да съм свободен да посветя цялото си внимание на майка си, баща си, братята и сестрите си, притежанията и бизнеса си.

Ти си хубаво момиче и съм сигурен, че ще се споразумеем. Ще ми кажеш ли „да"? Ако се съгласиш да се оженим, ще попитам майка си дали мога да се оженя за теб. Ако има сватба, твоето семейство ще поеме всички разходи по нея."

Автор: Артър Л. Бийц

Няма коментари: