четвъртък, 6 ноември 2008 г.

Из дневника на една Библия

15 януари - Вече цяла седмица почивам. През първите няколко вечери на Новата година моят притежател ме четеше редовно, но сега, както изглежда, вече ме е забравил.

6 февруари - Почистват цялото жилище. И от мен избърсаха праха и ме поставиха отново на лавицата.

5 май - Баба пристигна. Целият следобед бях на скута й. Тя плака над Послание към колосяните 2: 5-7.

6 май - И днес съм в скута на баба. Тя прочете от Първото послание към коринтяните 13 глава и последните стихове на 15 глава. Колко приятно е да бъдеш обичан и ценен.

10 май - Баба си замина и аз съм пак на старото си място.

1 юли — Опаковаха ме заедно с други вещи в един куфар. Ще замина със семейството на почивка.

10 юли - Все още се намирам в куфара. Всички други вещи бяха извадени, но за мен никой не се сети.

13 юли - Пак съм у дома на старото си място. Питам се защо трябваше да пътувам и аз на този дълъг път, когато дори не ме извадиха от куфара.

1 август - Сложиха върху мен един роман и две списания. Колко е топло.

10 септември - Основно почистване в къщата. Пак забърсаха праха от мен и отново заех мястото си. Колко много искам да съм полезна на някого.

1 декември - Днес е ден на Библията. Дали някой ще се сети поне днес да ме отвориВъпроче

Какъв дневник би написала вашата Библия? Давате ли възможност на Бога да ви говори чрез нея?

Няма коментари: