четвъртък, 13 ноември 2008 г.

Имам ли любов? - Тест

Имам ли Любов? - Всички казваме, че обичаме, но дали в действителност е така или всичко е игра на думи! Всеизвестно е, че ние не познаваме достатъчно добре съдържанието на собственото си сърце, откъдето произлизат съкровищата и богатствата на всеки един от нас!
Какво съдържа моето сърце? - завист или омраза, търпение или нетърпение, милост или безразличие, топлина или студенина, смирение или гордост, истина или лъжа...!
Имам ли Любов? - Отговор на този въпрос ще получи всеки един, ако "реши" този тест - теста на Любовта!

1.Любовта дълго търпи! -
Въпрос: Търпелив/а ли съм?

2.Любовта е милостива! -
Въпрос: Милостив/а ли съм?

3.Любовта не завижда! -
Въпрос: Завиждам ли?

4.Любовта не се превъзнася! -
Въпрос: Превъзнасям ли се?

5.Любовта не се гордее! -
Въпрос: Горделив/а ли съм?

6.Любовта не безобразничи! -
Въпрос: Върша ли лоши неща?

7.Любовта не търси своето! -
Въпрос: Държиш ли винаги нещата да стават по твоя начин?

8.Любовта не се раздразнява! -
Въпрос: Раздразнителен/а ли съм?

9.Любовта не държи сметка за зло! -
Въпрос: Отмъстителен/а ли съм?

10.Любовта не се радва на неправдата! -
Въпрос: Одобрявам ли нередните неща?

11.Любовта се радва заедно с истината! -
Въпрос: Истината мой приятел ли е?

12.Любовта всичко премълчава! -
Въпрос: Умея ли да премълчава и да запазя мира в отношенията си с другите?

13.Любовта на всичко хваща вяра! -
Въпрос: Имам ли доверие на хората или съм вечно подозрителен/а?

14.Любовта на всичко се надява! -
Въпрос: Гори ли в мен надеждата или се обезсърчавам много лесно?

15.Любовта всичко търпи! -
Въпрос: Търпелив/а ли съм?

16.Любовта прощава! -
Въпрос: Прощавам ли?

17.Любовта никога не отпада!

1 Корин.13:4,5,6,7,8 ст.


http://slavei.web44.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=444

Няма коментари: