четвъртък, 13 ноември 2008 г.

23 канал "псалм"


Телевизорът е моят пастор. Не ще ми липсва духовен растеж. Ще се наслаждавам в свободното си време на удобното кресло, така че няма да мога да правя нищо повече за Исус и за другите хора. Той ще ме води в много добри предавания и ще ми помогне при това да изпусна призванието си. Освежава ме с много светска информация и ме отклонява от четенето на Библията. Ще ме води по улицата на тъпоумието и на духовното бездействие. И даже да стана на 100 години, нищо не би могло да ме отклони от моя телевизор, тъй като той е всеки ден с мен. Неговият тон и картина ме утешават. Той приготвя пред мен много развлечения и ме държи на разстояние от семейните ми задължения. Изпълва главата ми с идеи, които нямат нищо общо с Божието слово. Наистина нито добро, нито милост ще ме следват през целия ми живот, тъй като телевизорът ми оставя твърде малко време, за да върша Божията воля и аз ще остана в дома на телевизията завинаги.

Арно Бакхаус от книгата му "Смей се и целият свят ще се смее с теб. Хъркай и ще спиш сам".

Превод: Ваня Иванова

Няма коментари: