четвъртък, 25 февруари 2010 г.

БЛАГОДАРНИ И СПОКОЙНИ ПРИ ВСИЧКИ ОБСТОЯТЕЛСТВА

При всички обстоятелства ли? При всички? И когато изпуснах чинията върху панталона си? Или когато си ударих колата? Или когато разбрах, че родителите ми се развеждат? И тогава ли да съм спокоен? При всички обстоятелства!?
„Но знаем, че всичко съдейства за добро на онези, които обичат Бога…“ /Римл. 2: 28/.
Но ако всички неща съдействат за добро на онези, които обичат Бога, означава ли това, че всички неща не съдействат за добро на онези, които не обичат Бога? Къде е разликата?
Сол не обича Бога. Става катастрофа и си чупи крака. Пол обича Бога. Става катастрофа и той си чупи крака. Каква е разликата?
Сол проклина докторите, оплаква се, че няма да е в състояние лятото да участва във футболното състезание и роптае – как ще си обува панталоните с този гипсиран крак. Общо взето прави край себе си всички нещастни.
А какво прави Пол? И той страда от болката и мисли за последиците от катастрофата. Но има един Бог, на когото може да предаде своята болка и разочарование. Има един Бог, Който е обещал да превърне всяко зло в живота му в добро. Той има Бог, Който знае как да използва всяка ситуация в неговия живот, за да му помогне да израсне в благодатта. Пол благодари на Бога за всичко това и има душевен мир.
Ако съм сред голям и шумен град и край мене профучават с шеметни бързини различни моторни превозни средства, готови да ме връхлетят и премажат, при полицая регулировчик, в самия център на движението, аз съм в беопасност и в спокойствие. Това е картината на моя живот като вярващ. Сред вихрения и опасен живот аз съм при Бога и имам мир.

Източник: интернет

Няма коментари: