четвъртък, 17 януари 2008 г.

Помолих Бог

Помолих Бог да вземе от мен моя лош навик.

Той каза: Не. Не е моя работа аз да го взимам от теб - ти трябва да го оставиш.

Помолих Бог да ми даде търпение.

Бог каза: Не. Търпението е плод на страданието: то не се подарява, то се учи.

Помолих Бог да ми даде щастие.

Бог каза: Не. Аз ти давам благословения. Щастието е твоя работа.

Помолих Бог да ме пази от болката.
Бог каза: Не. Страданията те пазят далеч от светските грижи и те водят близо до мен.

Помолих Бог да възрасти духа ми.
Бог каза: Не. Ти трябва да растещ сам. Аз мога да се грижа за теб така, че да даваш плод.

Помолих Бог да ми даде всички неща, които могат да ме зарадват в живота.
Бог каза: Не. Аз ти давам живот, така че да можеш да се радваш на всичко.

Помолих Бог да ми помогне да обичам другите така, както Той ме обича мен.
Бог каза: Еххх, най-накрая схвана идеята.

Този ден е твой. Не го пропилявай!

Няма коментари: