четвъртък, 17 януари 2008 г.

ПИСМО ДО ТЕБ

ПИСМО ДО ТЕБ

Трябваше да ти пиша, за да ти кажа колко те обичам и мисля за теб. Вчера те видях да се разхождаш и да се смееш с приятели, надявах се, че скоро ще поискаш да се разхождаш и да си говориш с мен. Затова ти нарисувах един залез, за да те зарадвам. Чаках. Ти не се обади, но аз все още чакам и все още те обичам. Така ми се искаше да те докосна снощи, докато те гледах как заспиваш. Излях лунна светлина върху лицето ти – тя се стичаше по страните ти заедно със сълзите. Ти дори не си помисли за мен. Аз толкова исках да те утеша.

На следващия ден взривих брилянтен изгрев във великолепното утро за теб. Но ти се събуди късно и бързаше за работа… дори не забеляза. Моето небе се заоблачи и сълзите ми се стичаха като дъжд. ОБИЧАМ ТЕ. О, ако можеше да ме чуеш. Аз наистина те обичам. Опитвам се да го кажа в тишината на зелената поляна и в синевата на небето. Вятърът нашепва моята любов през върховете на дърветата и тя прелива през трептящите багри на цветята. Изстрелвам я в грохота на страхотните водопади и композирам любовни песни за птиците, за да ги пеят за теб. Стоплям те с моята слънчева светлина и галя лицето ти с вятъра….

Любовта ми към теб е по-дълбока от океана и по-голяма от всяка нужда на сърцето ти. Ако само можеше да разбереш колко много означаваш за мен. Аз дадох живота си за теб!

ЗАЩОТО БОГ ТОЛКОВА ТЕ ОБИКНА, ЧЕ ДАДЕ МЕН -- СВОЯ ЕДИНОРОДЕН СИН, ЗА ДА НЕ ЗАГИНЕШ, А ДА ПОВЯРВАШ В МЕН И ДА ИМАШ ВЕЧЕН ЖИВОТ!

Моят Баща ти изпраща много поздрави. Аз искам да го срещнеш. Той също мисли за теб. Бащите са такива.

Моля те обади ми се по-скоро. Няма значение колко ще се забавиш, аз ще те чакам, защото те обичам.

С ЛЮБОВ,

ИИСУС ХРИСТОС

Няма коментари: